Pigg men vadå?

Ja när man väl känner sig hyfsat pigg och tänkte ta en prommenix med vagnen och grejer,, ja vem e då inte på humör?? Jo min kära son som redan kommit in i trots åldern känns det som ibland,, åhh blir tokig ibland asså,, visst han kan inte hjälpa de o jada jada men ibland tappar man fasiken tålamodet..

Men nu är han glad mm har vart de i 10min wiee men börjar redan låta otålig åhh va e de med här små liven asså haha..de kan bara göra samma sak i 10min sen blir de uttårkade hehe

Men i samma sekund han skrattar så glömmer man allt jobbigt,, men när man e mitt i de såå aa vad ska man säga,, fasiken va bebisar kan skrika högt hehe..

Inatt drömmde lillen mardrömmar också,, asså de skriket e fasiken hjärtskärande,, har hänt 2ggr innan han sriker asså rätt ut låter som en vuxen människa som håller på att dö.. så jerry fick gå runt och trösta han åhh tycker så synd om han då usch va jobbigt de e..

Ää ja har världens goaste bebis i alla fall hehe,,

När Jerry kommer hem ska jag fly fältet hade jag tänkt åker nog till torget en sväng,, egentligen skulle ja ta en ensam prommenad men Jerry ville inte att jag skulle gå själv här i mörkret hehe sötnosen=)

Nää nu ska ja koppla av i de 15min Mio förväntas sova hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0