Pappig??

AA ja tror fasiken Mio blivit pappig,, För idag va han först jätte go men när halva dan gått blev han helt hysterisk han skrek i 45min konstant inget funka,, ja smsar Jerry i ren frustration att han måste skynda sig efter jobbet,, När Jerry kommer hem så säger han att jag kan åka iväg en stund,, vilket e ganska skönt,, för även o jag vet att bebisar gråter så e de faktikst väldigt jobbigt ibland.. men känner sig så hjälplös..
Hopp så då tänker ja såklart att Mio kommer vara likadan mot Jerry,, men tror ni det?? Nää då han hade vart jätte gossig och pratat och skrattat åt pappa,, När jag kommer hem,, japp då e han glad i 10min sen blir han trött,, han somnar dirket utan några problem,, va e detta?? har han redan tröttnat på mig eller?? haha a ja tur att Jerry ba har 2dar kvar på jobbet nu wieee=)
Sitter vid den nya datan nu oxå nice nice.. vet dock inte hur man får ner msn på en mac nån som vet??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Går det att ha msn på mac? Är inte de ett windows program? Har försökt hitta de till iphonen men då sa Thomas att det är ju windows program så då kanske de inte finns till iphone och mac...

2009-12-16 @ 22:54:47
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Melissa

hej sandra.. eftersom jag har ny data så har ditt användarnamn och lösen försvunnit.. vill du maila de till mig igen??

2009-12-17 @ 09:10:37
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va e de för mac ni köpt? :)

E med lite små sugen på en ny datorn..

2009-12-17 @ 13:39:07
URL: http://dageniord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0