Nyårslöfte?

Ja vad ska man ha som nyårslöfte? Vad ska ni ha?? Ja håller aldrig mina ändå men man måste ju va en i gänget o ha nåt hehe Innan hade jag alltid sluta bita på naglarna de hade jag typ 5år i rad hehe sen sluta ja=).. Men nu har jag börjat igen grrrr,, så de kanske kan va nåt igen hehe,,
Sen hade jag sluta röka i flera år hehe,, även de sluta ja med efter ca 5års av löften,,
Så vad ska ja ha i år? Sluta bita på naglarna igen hehe,, gå ner dessa extremt tråkiga 8kg rester från Mios äventyr i magen? Hmm nåt mer?? Hmmm svårt asså.. sluta sitta på Fejjan typ 24tim/dygnet haha nää de e för roligt kan man inte sluta med=)
Så årets nyårslöften då som antagligen ej kommer följas men som känns som ett måste hehe blir
*Sluta bita på naglarna igen
*Gå ner minst 8kg (helst innan 20feb) mohaha
Yes that's it=)
Jerrys blir enligt min önskan att föra mindre oväsen speciellt när lillen sover=)

Kommentarer
Postat av: irina

hatar verkligen nyårslöften, så jag brukar inte avlägga några :P men nu när jag har barn så måste jag lova att tag i saker som gynnar våran framtid. förmodligen, se till att plugga igen. oså försöka gå ut o gå med vagnen. nu har jag mest bara kört vagnen utanför...så jävla lat man kan va haha. PLUGG OCH MOTION 2010!!!

2009-12-27 @ 20:42:56
URL: http://gullebulle.bloggsida.se
Postat av: Sandra Evergren

Jag ska ha att gå ner mer i vikt :) Det kommer vara mitt nyårslöfte :) Och försöka vara en bra mamma till Max :P Försöka kan man ju ;)

2009-12-27 @ 21:26:54
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0