Nyår?

Hmm aa vad ska man göra på nyår?? Då e lilleman 3mån så de lär ju inte dirket bli nåt party i år eller vad säger ni?? hehe,, Nää men jag tror faktiskt vi bara ska vara hemma ha en mysig familjekväll,, Mio lär ju inte kunna hålla sig vaken till kl tolv ändå hehe natta tid är ju kl 20.00 som sagt och de är svårt att rubba på den..

Men ja har hellre en bebbe som somnar tidigt än en som ska vara vaken halva natten hehe,, Han vill ju ändå inte gå upp förens kl 7 oftast då hehe,, nu kommer han säkert vilja gå upp 5 imon men men,,

Sista veckan nu Jerry jobbar åhh verkligen underbart asså,, Sen efter nyår ska jag verkligen ta tag i mig själv.. Mios mage verkar ha blitt bra nu,, nu gnäller han bara när han e trött och övertrött då skriker han nåt fruktansvärt haha,, Men ja hoppas de blir bättre snart vid 3månaders gränsen som alla tjötar om,, då ska allting gå framåt om man säger så,,

Så efter nyår ska jag återgå till mitt sociala nätverk haha va bara tvungen att skriva så lät så vuxet haha.. Ja har inte haft ork att umgås med någon,, ni som inte har barn kommer förstå de när ni väl får barn att den första perioden är jobbig kanske inte för alla men för oss har den vart det,, Kanske inte ska klaga finns ju dem som har de mkt värre men detta va mkt för oss,,

Först sjukhuset med Mios urinvägsinfektion som seriöst va de värsta ja vart med om,, okej urinvägsinfektion men ändå.. han va bara 4v då..

Sen hans mage så med lite sömn o m.m så orkar man inte umgås med folk..utan jag har väl mer eller mindre stängt mig inne och bara fokuserat på mig själv o Mio då såklart,,

Men nu efter nyår då jäklar ska de bli alla dessa fikor och promenader som ja sett fram emot så mkt hehe,, Ska även då ringa alla mina kompisar som ja knappt pratar med längre,, förutom Linda=) hehe,, ja hon har allt fått vara min klagomur,, men de har ju vart lättare efter som hon har 2barn och vet allt va de innebär med första barnet..

Till alla er som nu väntar era små sötnosar,, vill ju inte skrämma er,, för Mio är ju de bästa som hänt mig och är värt allt,, men första tiden är tuff men de blir bättre o bättre.. man får tänka så,, ja satte upp ett mål 3månader hehe ja nu e de ju inte säkert att allt blir guld och gröna ängar eller va de heter när Mio är 3månader men ändå.. Mål i livet är alltid bra att ha,,

Ett annat mål är att Jerry ska ta nästa natt haha,,

Sen får jag väl bjuda på en bild när Jerry sliter i köket=)



Sikken hemma fru oj förlåt man han e va=) hehe,, Han e såå duktig=).. Han laga även god middag till mig idag mm med sallad och grejer=),, Utan han hade jag gått under=).. De e fan inte alla män som kan baka, laga god middag,, städar, diskar m,m,m min hubbe bubbe gör allt.. eller a Tväten gör jag hehe men de e för att han inte får för mig hehe,, Här delar vi lika på allt inget mans och kvinns göra här hemma inte=) här är allt unisex haha..

Nää nuu börjar datan surra igen den överhettar jämt,, får den nya i veckan wiee macbook

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0