Julafton!!

Wiee Blev väckt så där gossigt jag bara längtat efter,, kl 7,15 kom Jerry och Mio in med en julklapp till mig och Mio bara log såå underbart=) Fick presentkort på Gina av mina älsklingar=)
Mm Ingen vinst igår eller jo en ny lott grr hur kul e de då?? Åhhh tråkigt..
Mio sov fasiken 8,5tim i sträck i natt=) Så jerry fick verkligen en toppen natt sen sov han 3tim 15min till=)
Sen åt vi Julfrukost tillsammans Mio satt och tjöta i sin stol och försökte äta upp en stor groda haha,,
Nu sover lillfisen,, Jerry står i duschen och snart bär de av,, a ska va borat hela dan,, först ska vi till Jerrys Moster och hennes man och lämna paket till hans små kusiner Kalle & Kajsa.. Sen hem till mamma/mormor
Mm bra start på dan i alla fall=).. Men tråkigt att snön nästan e borta=(
Nää nu måste jag packa ja allt ska med, vagn, babysitter, leksaker, kläder, blöjor, mat shit känns som vi ska va borta en vecka haha
Puss och GOD JUL!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch ja det här med packning haha. Vi ska ju till Stockholm över nyår och jag har ingen aning om hur vi ska få med oss allt upp haha. Har packat lite och det känns som vi ska vara borta hela året haha. Man "måste" ju ha med sig de och de och de och ja de också ;) Haha



Hoppas ni fick en riktigt trevlig jul.

Mvh Sandra och Max

2009-12-25 @ 13:10:06
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0