Julafton 2=)

Hallojsan,, Yes idag ska vi hem till pappa och fira jul=).. mer paket wieee hehe..
Ja går dagen var rolig.. först hem till Jerrys moster och man.. träffa de små kusinerna Kalle och Kajsa,, ja de va spring i bena på dem haha söta som bara den,,=).. De ville klappa på Mio hela tiden gosse barnen=)
Sen åkte vi hem till mamma.. Hela tjocka släkten kom,, ja vi e en del hehe.. Mio va jätte duktig men han var lite trött.. inte så konstigt med alla dessa ansikten att hålla reda på=) Men jag tror starkt att Mormor e en favvis hehe,, han somna hos henne 3ggr och bara mös=)
Mio fick massa paket,, ja jag undrar hur de blir nästa år eftersom vi sa att i år ska han inte få så mkt,, men endå fick han sjukt många paket haha.. Ja fick öppna alla wieee hehe,, han fick massa fina kläder,, leksaker,, en badstol,,böcker,, filmer,, yes you name it=)
Ja fick massa fina kläder=) Så nu ska jag bli en Hot mama=).. Fick en gör fin Svea tröja av min älskling=).. Han fick en shopping runda av mig och middag=) mm..
Vi fick även 2st tomtar som min mormor stickat jätte fina,, aa hon e duktig min mormor=)
Kan berätta att mamma/mormor fick då av Mio ett lissebergs kort så de kan gå i sommar haha..=)
Japp när vi kom hem var Mio lite orolig de hade väl hänt mycket under dan,, tog en stund för han att somna.. sen låg han och drömmde hela natten,, så verken jag eller Jerry har sovit nåt i natt.. Vet inte om de var mardrömmar om tomten,, mormor (haha) eller Tant Tone haha,, som skrämmde han,, men de va stonk och stön och flax hela natten..
Han hosta också hela natten stackarn=(.. Hoppas denna förkyldning försvinner snart asså.. tycker så synd om han mammas gojting=)
Bilder kommer senare=)
Så nu ska vi snart hem till pappa då.. Ännu mer julmat och julklappar=)
Ha de bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0