Höhö

Åhh Mio har börjat med ett läta han typ skriker fast a inte skrik då men a hehe de går inte att få tyst på han hehe,, men visst e de gulligt ibland hehe
Idag köpte Jerry en köksstol till han,, vi bunkra upp med kuddar o grejer och han satt i några min hehe såg så förvånad ut så söt plutten.. Men han får ju inte sitta för länge men en liten stund går.. så duktig=)..
Så snart kan han nog sitta där medans vi äter osv,, lite roligare än att sitta i babysittern på golvet kanske=)
Imon är de julafton wiee,, kommer nog aldrig få öppna så många paket igen hehe får ju öppna Mios i år=)
Sen e min syster sååå himla rolig,, hon o mamma va här förut.. min facebook va uppe,, va tror ni inte ungen gör då?? Jo hon skriver på min status att jag e gravid igen.. så när jag går o hämtar mobilen har jag fått ett sms "Är du på smällen igen hur lyckas du?" och ett missat samtal från Nicole,, fattar ingenting,, går in på facebook och ser då detta grrrr på dig hehe
Men va hon inte visste va hehe att ja kunde hennes lösen till hennes face mohaha och elak syster som jag är så ska hon nu också ha barn 17år gammal haha,, Synd för henne att hon skulle träna så nu har de väl stått där i ca2tim hehe,, De kan du gott ta Gabban, för jag är ju så himla Perfekt va!! grrrr
Nää några mer barn blir de inte här på några år i alla fall hehe,, Självklart vill man ju ha en liten flicka med hehe med de är om några år.. fast de går ju tydligen inte att beställa kön så en pojk till blir väl också bra haha..
Yes nu ska ja snart bli miljonär=) Så ha de nice,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0