Gott nytt år!!

Ja igår då åkte jag in till Stan mötte min syster Cassan,, vi tog oss en fika på cafe vallgatan mm de har verkligen de godaste cocosbollarna mm med pärlsocker mm mumma.. Sen gick vi och kolla lite i affärer,, jag köpte en pyjamas till Mio de behövs haha,, och en t-shirt till han.. Jerry fick sig en halsduk av snälla mig=).. De enda jag unna mig själv va öronproppar haha..
Sen blev de New Mooon=) Så himla bra.. aa jag är nog en nörd asså,, så jäkla bra är Twilight serien,, i alla fall de 2första filmerna,, mm love it=)
Men samtidigt satt jag hela filmen och oroade mig för Jerry och Mio eftersom han vart så grinig hela förmiddan.. Så när ja kommer ut smsar jag han "Hur har det gott?" Förväntar mig ett sms med mycket klagomål men får då till svar
"Nä de har gått gör bra,, inget gnäll alls, han har tjötat,, vi har badat, och han somna som vanligt vid 7.. fick la gå in 5ggr med nappen bara" WHAT!!! Tror fasiken inte han gillar sin mamma asså hehe,, och där hade jag suttit och oroat mig under hela filmen grrrrr
Ja natten gick bra,, han sov från 7-3 hihi duktig pojke=) MEn sen vakna han kl 5,, ville ha mer mat och sen gjorde han nr 2 haha,, så då kunde han inte somna om så de va bara upp kl 5,, underbart=(.. Jerry vakna 6 så ja gick och la mig och sov till 9.. Frågan e om man kommer orka hålla sig vaken till 00 idag asså haha..
Hem till Linda och Jimmy är de som gäller,, god mat och 3,5or hehe nice nice=) Får la se hur de går med grisen,, han brukar ju somna redan kl 19 för natten nu,, och vi ska va där vid 18-18.30 hehe,,
Så vad kommer 2010 innebära då?? TRÄNING!!! bla hehe,, sen massa skoja med Mio,, om 4v ska han få testa sin första riktiga mat=).. Snart kommer han väl kunna sitta själv=).. Sen kommer krypandet=).. När han kan stå=) De första stegen,, de första orden=).. Hmm undra vilka de kommer vara,, mamma eller pappa vad tror ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0