Förvirrad??

Asså seriöst?? Jag har blivit så förvirrad va.. kommer de på köpet när man blir mamma eller?? Jo i morse då när ja skulle diska Mios flaska så ställde jag flask delarna i diskborste stället och la borsten på tork i diskstället.. så när virrepannan skulle gö mat till bebben stod jag som ett fån o hitta inte grejerna haha
Japp sen nu då.. Var en sväng på torget.. skulle ta bussen hem.. går glatt till busshållplatsen,, de kommer en buss.. jag frågar chauffören gör denna till synhållsgatan jajamänsan de gör den.. va ja inte orkade läsa va att de stod via Sisjön på bussen,, japp så jag fick så glatt sitta på denna buss i 20min och åka en rundvandring genom Askim, Sisjön och Högsbo haha.. Hade jag tagigt rätt buss hade de tagigt 5min
Åhh ibland blir ja så trött på mig själv..hehe
Sen en rolig grej,, Min syster smsa mig "Vad önskar du dig" Mm ja svara bla bla o bla.. Sen smsa jag och fråga om hon va på torget.. fick inget svar.. jag trallar in på Only.. Ser då min snygga syster gå bland kläderna och läser högt ur sin mob till sin kompis "Åh varför undrar hon det" jag dyker då emellan några kläder och svarar "Ja du varför undrar jag de" haha de roliga va att Cassan blev så rädd att hon skrek högt och tydligt att tom butiskbiträdet sa OJDÅ haha aa lite små roligt..
Yes mummy is a fox!! hehe NOT!!
Ja och sen då när jag åker min roliga rundtur med bussen ser jag en bil som kört av vägen med folk i hmm aa lite läskigt.. Men jag undrar verkligen när vi svenskar ska lära oss köra bil på vintern asså?? aa blir tokig.. Gör som mig åk kollektivt om ni känner er osäkra haha,,
Ha de nice nu ska jag umgås med mina 2 döa sälar som ligger o sover haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0