Elak mamma

Jaa de e väl inte så konstigt att Mio är pappig haha,, i natt var jag så trött och borta att ja glömmde byta blöja på stackrn,, så vid 6 började han böka o detta va nåt nytt de såg ut som han försökte vända sig till mage,, men ja fatta inget och blev bara irriterad hehe så ja lyfta han till vår säng.. han sov i ca 30min sen börja han igen att försöka vända sig haha,, då råkade ja komma emot hans rygg och den var genomblöt och sängen med.. Då kom ja på att ja glömt byta på han sen kl 01.30 haha
Inte konstigt att han inte kunde sova.. när jag lyfte på bena va de precis som han fatta "ÅHh äntligen av med denna blöta blöja" han log som bara den haha elak mamma va?? haha nää men e man trött så e man,, men detta ska ja komma ihåg hedan efter asså.. synd om pojken ju hehe..
Idag fyller Mormor år hmm tror de e 72?? hmm men hon är som en 60åring hon e go min mormor,, går på vatten gympa och friskis och svettis eller va de nu e=) så söt=).. Så vi ska dit en sväng i eftermiddag oxå=)
Hon e ju gammal fotvårdare och nu e de så att jag har fått nagel trång!!! ja de gör svin ont verkligen.. så ja ska flörta lite med henne om hon kan fixa mina feets=) så gott med de blir alltid så lena och goa efteråt=)
Ja igår låg Mio as länge på mage med huvudet öppe=) åhh så duktig mammas pojke,, eller a pappas pojke då hehe..
Gud ja va så trött i morse att jag gick in i granen haha den välta inte som tur var hehe de gjorde den när Jerry gick in i den för nån vecka sen,, de va tur att inte Mio satt där då för då hade ju hela granen kommit på han.. ja så efter den incidenten är granen lite sne haha,, men de e bara charmigt tycker jag haha
Ja nu e de bara en jobb dag för Jerry kvar sen e han ledig mm känns helt underbart verkligen=).. Imon ska vi antagligen träffa Linda m.m Thilda har ju fått en tand hihi sötnosen=)..
Håller på att föra över bilder från den gamla datan så alla får så glatt vänta tills de e klart innan de kommer upp bilder här igen=)
Burr de e kallt i Sverige idag asså 7minus shit pommes frites asså..=)
Känner mig på et väldigt bra humör idag,, peppar peppar,, kanske berodde på att Mio somna utan gnäll precis haha,, hoppas dan fortsätter så..
Sen hörde jag på The vocie att de ska göra en Hollywood film av flickan som lekte med elden o alla de filmerna,, Geroge Clooney ska spela Blomqvist hehe, nice nice,, Vem som ska spela Lisbeth va ej bestämt,, de på teh vocie hoppades Viktoria Silversted haha ja de hade väl vart nåt haha
Nää nu ska ja njuta av tytnaden en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0