Blind?

Jupp var hos optikern idag för min årliga kontroll och mycket riktigt som vanligt hade den för sämrats och denna gången ganska mycket mm jippi.. så de va tvugna att beställa in nya linser direkt så ja kan byta in dem jag har kuuuuul,,,

Natten gick väl okej,, när jerry kom hem satte jag in öronpropparna för lille man låter ju som fasiken när han sover,, aa fattar inte va han sysslar med ibland asså..

Men han vakna inte förens 6.45 i alla fall gött de,, undra när man ska få sovmorgon till typ 8 kanske??

På morgonen hade han vart gär mysig inte gnällt nåt.. men sen blev de värre,, mm han har ju sovit typ 5tim på dagarna här annars,, men idag har han väl bara sovit 2tim,, fick somnat han nu en stund men han kan ju inte sova för länge heller för då kommer han ju vakna as tidigt imon,,

Åhh bara denna kväll kvar sen slipper jag va ensam på kvällrna i minst 1mån UNDERBART!!!! och då kommer ju lille man vara över 3månader hehe shit assåå,, de säger ju att de e då man brukar oftast få in rutiner på de små liven så vi kan ju hoppas på de då.. har ju redan fått in peppa peppar nu hehe en runtin att han somnar själv i sängen kl 20.00 varje kväll hehe,,

Yes i helgen ska älsklingen baka lussekatte mm mumma mumma,, sen måste jag få tummen ur R*ven och köpa julklappar hehe inte köpt nån en typ bara till Jerrys lillebror hans kusiner och en liten grej till Mio..

Imon e de ju IDOL final wieee heja Erik hehe Jerry vill att Calle ska vinna så vi får väl se hehe,,

Imon måste vi ju va vakna tills de avgörs,, de andra fredagarna har ju vi gått och lagt oss dirket efter att de sjungt och sen tittat på text tv när vi vaknat,, aa undra när man ska orka hålla sig uppe till kl 22 igen aldrig eller??

Näää nu vakna han jaja 20min fick ja i alla fall,, ensamtid hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0