aaaa

Mm jusst de aa vänta lite tyst mm aaa hehe vad gör jag?? Joo njuter av tystnaden,, eller a tyst och tyst Jerry ligger och snarkar på soffan haha.. och Mio sover i vagnen mm hehe..
Ja Jerry va ju ensam med Mio förut i 3tim ja de tar på krafterna haha..
Yes var ju och köpte julklappar förut,, tänkte va smart och va där kl 10 när allt öppnar.. men de va fler än jag som var "smart" hehe,, jupp massa folk och alla förvandlas helt plötsligt till stora monster som bara slår sig fram och grymtar..
Ja något som skall vara årets glädje höjdpunkt byts snabbt ut till sura miner och stress osv.. konstigt de där asså..=)
Men men fick till slut köpt allt,, de va svårt i år tyckte ja,, hitta inget bra alls,, men till slut smsa Mio mig och gav mig tips till en jätte bra present till mamma/mormor hehe.. jupp nu blev du nyfiken mamma va=)
Mm köpte lite smått och gott till Mio med.. lite svårt att köpa julklappar till han när han e så liten.. så de blev lite kläder, en o annan bit grej och skallra typ.. sen får han la pengar på ett sparkonot,, som vi inte orkat öppna än hehe,, måste fixa de nu asså..
Mm den heta morsan,, mm ser ni de där snygga gråa byxorna?? ja hehe,, de har jag haft på mig dag ut och dag in sen jag blev gravid plus sen jag blev mamma,, visst e de heta=).. Usch asså.. måste börja fixa mig själv snart hehe
Efter nyår då ska ja börja träna igen då jäklar.. har gått ner 22kg nu i alla fall 8kvar=) wiee fått på mig ringen nu oxå,,, så nu e jag Taken igen hehe
ha de bra

Kommentarer
Postat av: Lotta

Heja mjukisbyxorna säger jag bara.. SÅÅ gött och vandra runt i hemma :) hehe. sött kort på er :)

2009-12-22 @ 19:50:41
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0