7tim=)

Hallojsan,, ja hmm hehe jag skrev ju på face igår "Kan man ge bebisar sömntableter?" Tydligen funkade de utan sömntabletter haha.. Mio sov fasiken 7tim i sträck inatt=).. Ja själv vakna vid 3,, så tänkte jag "Hmm a då e de andra gången Jerry får gå upp" hehe men sen när han väckte mig,, sa han att han bara gått upp då?? hmm hehe,, sen sov Mio från 3-5.30 sen var de bara att gå upp.. eller a vi låg i vår säng och mös lite innan=)..

Sen fick mormor (mamma) passa Mio 1tim för första gången ja va tvungen att åka iväg på en grejs.. men de hade gått gör bra,, Han hade sovit lite och sen vart glad=)..

Idag ska vi ¨åka och köpa en till vagn haha jupp.. asså andledningen till det är att vi har ju vagnen uppe i lägenheten ör Mio sover i den på dagarna här hemma,, och när ja då ska gå ut själv med han på dagarna blir de ett himla mäck.. att få ner alla delar,, Så jag hitta en vagn på blcocket igår wiee billig va den med och likadan som Lindas,, fast våran va svart då hennes e grön.. hihi snygga vi kommer va sen gummsan=)

Men va sjutton,, trodde Mio sov,,men nu ser jag att han ligger och gluttar på när Beyonce scheakar rumpan på¨MTV,, haha jupp han börjar tidigt,,


Imon ska älsklingen fortsätta med sin tattoo sleeve wieee snyggingen där ja=).. Så imon ska vi va själva hela dan och eftermiddan,, men jag tror ja ska passa på att ta en lång prommis med min nya snygge vagn imon då=) hehe

 

haha snäll mamma va=) haha han e mitt i en nysning hehe men sötnos ändå=) haha


Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi så söt.. :)

va blev de för vagn?

2009-12-03 @ 19:42:30
URL: http://dageniord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0