3månader=)

Grattis älsklingen=) Idag blir lilleman 3månader=) wiee känns helt sjukt ändå,, 3månader redan=) mammas pojke,, mmm
Inatt hade han vart gör snäll mot pappa sov från 7-3 sen från 3.15-7=) Duktig pojke=)..  Nu är de full rulle hela dan,, först ska vi iväg och handla mat nu på morgonen innan allt folk vaknar så vi slipper dessa miltals långa köer.. Vi skiter nog i systemet de räcker med 3,5 till mig haha,, ja man får ju börja lätt va?? haha
Sen ska vi hem till min mormor och fixa min onda tå som gör så ont att bara man tittar på den gråter jag=(.. Tur att man har en mormor som är fotvårdare då=)
Sen blir de hem,, så kommer antagligen Martina hit=) Med magen wieee=)
Nu vakna lill grodan puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0