Mvc, Blöjor, trött

Hallojsan,, shit vilken dag asså,, mått pyton heeela dan verkligen,, åhh vill bara att de ska vara över nu,, hoppas verkligen du har rätt Linda (hon tror jag kommer föda tidigare),, Yes somna lite gott förut vid 1tiden,, men tror ni inte grann j*vlarna sätte rigång och borrar då åhh blir galen sov väl kanske,, 30min eller nåt..

Sen upp in i duschen och iväg till MVC igen,, hehe ganska roligt besök faktiskt,, vi satt och sa till våran BM att a han e verkligen jätte livlig och hon änna aa hehe de kan vara sånna o bla bla.. hon trodde väl oss inte rikigt.. men när vi sen skulle mäta magen och kolla hjärtljuden börjar hon as garva,, hehe de gick asså verken att ta hjärtljud eller mäta magen haha,, utan hon fick ta ett chans mått hehe blev då 34cm inte vuxit så mkt.. kan bero på att magen hänger mer nu istället.. efter en stund när han lugnat ner sig kunde hon ta hjärtljuden som som vanligt låg på stadiga 150slag/min=)

Hon kände även på huvudet som nu låg neråt då,, hon sa även att han ligger väldigt långt ner redan därav all min smärat i bäckenet och trycket neråt,, vem vet han kanske tittar ut snart=)

Ställde mig även på den skrämmande vågen vilket bara visade 2kg plus nu aa äntligen så bara 2kg på ca3v de e inte så farligt.. Nästa besök är då om 2v nu blir de bara tätare och tätare=)

Sen slängde vi oss i bilen till apotekte,, fick äntligen köpt mina underbara halsbrännetabletter åhh äntligen haft sån otrolig halsbränna i 3dar men nåt har alltid dykt upp när vi ska till apoteket men nu äntligen=).. Passade även på att köpa rumpesalva till bebben och bindor till mig så man har sen,,,

Innan det ´var dags för den stora mat handlingen åkte vi till Burger King mm var rikigt längesen faktikst och det var rikigt gott=)

Sen var det dags för ICA wiee,, gick även in på Cubus och köpte ett par mysbyxor, ja de e ju sånt man får unna sig när man e gravid eftersom de typ e de enda man går i=) hehe

Köpte blöjor för första gången idag wieee,,, köpte Huggies då Linda min expert mamma rekomendera dessa till nyfödda så 2paket Huggies blev det=)



yes=),, köpte även våtservetter,, och ersättning ett paket,, lika bra i fall att amningen skulle börja krångla mitt i natten man vet ju aldrig,,,

Nu är man äntligen hemma och heeelt slut,,, hade tänkt göra mer ärenden idag men de får vänta tills imon orkar inte gå 1m till,, fick hänga mig över kundvagnen ett antal gånger,,

Nää nu ska jag slänga mig på soffan,, och håller tummarna för att man får sova gott i natt=)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, inte så skoj. Men som du skrev, snart är han ute förhoppningsvis :) Vilken dag har du bf???



hehe tack :) Tycker inte den är liten men inte stor heller :D

2009-08-25 @ 20:39:18
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0