V36

God morgon,,
  • Japp.. Jerry såg sjukt rolig ut i den där snark grejen,, Men han snarka inte inatt=),, Dock tyckte han att den gjorde ont så kanske får köpa en mindre storlek haha..
Mio var ju så rolig i morse,, först de med babygymet,, han låg där hela morgonen och kolla på film=),, Men sen va han så söt,, kom och satte sig vid mig så drog han upp tröjan;
  • "Godmargen lillasyster"
  • "När tror du att lillasyster kommer?" frågade jag
  • "Imon lillasyster komma, och då sooova"
  • "Kommer lillasyster imon tror du?"
  • "aa"
  • "Då blir ju Mio storebror"
  • "Nää Mio e kille"
  • "Ja Mio är en kille och en storebror"
  • "Nää mamma Mio är kille, inte storebror"
Haha ja de där med många titlar är kanske lite svårt för han=) haha,, goingen!
  • Förövrigt,, V36 idag ja=),, Vaknade med sjuk strålning upp över hela ryggen=(,, Inget kul.. Men nu ger jag de 1v sen blir de projket få ut bebis haha,, Fast kommer inte göra samma mistag som med Mio,, Då testa jag allt verkligen,, käka 1kg annans, va ute och gick, drack de där äkcliga teet, färdknäppen you name it.. men allt resulterade bara i smärtor,, inte rätt smärtor heller
Den dan jag låg på soffan hela dan,, då kom han=),, Så projketet blir,, ligga på soffan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0