Tjöt, tjöt,,

God kväll
  • Kommer ni ihåg att jag nämnde att jag och Jerry skulle skriva kontrakt på att jag skulle bestämma all inredning hemma förutom de elektroniska?
Jerry har tjatat och tjatat om detta kontrak och jag har undrat lite varför.. OCH NU! eller a igår kom jag på han!!,, Han har tänkt köpa sånna stora fula högtalare!! Över min döda kropp!! Ja skulle aldrig köpa nåt som jag visste han tyckte fult!
  • Nu har han tjatat hela kvällen,, men nää jag är ledsen,, sånna högtalare passar i ett pojkrum eller en ungkarls lya,, inte hos en barnfamilj!! Nää de kommer inte in några sånna här! PS; detta är min smak så blir inte upprörda om ni sånna jätte monster i erat vardagsrum=)
NEJ TACK!
Förövrigt,, mår skit,, hals ont till tusen, sen har jag haft gör ont i hela kroppen idag pga städningen igår=(,, Så lite synd är de allt om mig idag=(

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha vad e de med grabbar och tekniskaprylar? Vi eller C rättare sagt hittade äntligen en ljudanläggning i höstas som han ville ha. Och visst han fick köpa dom OM dom går att gömma och de gick. 2 högtalre under soffan och två stora svarta saker bakom tvn. men dom e något mindre än dom på bilden. såna hade inte kommit in hos oss heller ;) haha

2012-01-12 @ 11:03:07
URL: http://aaattol.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0