Sunnyday

God förmiddag,,
  • Idag jobbar Jerry lite övertid,, de kan behövas efter allt vabb=(,, så jag och Mio är hos min mamma idag så ja kan slappa i soffan och mormor får röra på fläsket=),, Just nu är dem ute=),, Mio älskar att vara här,, han kan gå ut när han vill, han har sin bobbycar här och en stor tomt att springa på=)
Natten inatt gick bättre än förr gårr,, Mio sov till 4 sen vakna han av hosta, men fick lite saft och sov sen vidare till kl 7=) så ingen spya inatt=)
  • Mitt illamående kommer och går,, känner mig skakis ibland,, men oftast okej,, Däremot att gå,, ajajaj,, känns seriöst som ungen kommer ramla ut snart haha
Mio är såå go,, Han kör ju med den här vem som kommer först över allt så säger han "Klara färdiga gå" men jag kan ju inte springa så i morse sa han "mamma springa försiktigt" haha goa ungen=)
  • Han pratar så jäkla mycket nu att de är helt sjukt,, man förstår allt han säger, han kan prata långa meningar och ha diskussioner,, helt underbar är han=) Han sjunger även med i alla låter på radion,, Tex Lazy song, Popular, Petters låtar haha,, Vet dock inte om de är så bra att han går runt och rappar "jag röker gräs" haha men de har sin charm de med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0