Suck, stånk och suck,,

God eftermiddag,,
  • Jaa,, fick sova lite inatt i alla fall.. Jerry påstår att jag börjat snarka högt och tydligt,, jag säger öö nej de tror jag ej,, så japp ord mot ord står det där=)
Men jag somna i alla fall runt 21 sov fram till 2,, hade nån timme där ja inte kunde sova,, sov sen till 5.30 då Mio kom in,, Jerry gick upp med han och jag fick sova till 7.30=)
  • Men var lika illamående idag och smärtorna finns kvar,, så vi åkte upp till Östra, Antenatalenheten blev de,, Fick göra ctg,, på första ctg var lillans hjärljud väldigt höga,, som högst på 196, och medelvärdet var för högt,, Men hon är en väldigt aktiv liten tös så vi båda trodde det berodde på de,, men de ville ta om den efter läkar besöket för säkerthetsskull
Japp så efter ctg skulle vi till läkarn,, asså seriöst!!,, Där sprang de 1000 barnmorskor,, alla kom in på 2sek för ctg m.m,, men läkar hade de 2st?,, Vi satt i 1,5tim och väntade,, Väl där inne blev de både ul och vul.. Allt visade kanon,, inget va på G än eller så,, däremot var jag ju väldigt öm, de reagerade även doktorn på,, så hon ville att vi skulle lämna ytterligare ett prov på MVC på måndag för UV igen,,
  • Så gjorde om ctg, som denna gången visade kanon=),, 150 låg hjärtljuden på nu,,
Så jaa,, de är väl så här ja kommer må nu de sista,, försöker vila så gott de går.. Mio har verkligen vart förstående han har låtit mig ligga på soffan hela veckan,, han hämtar stol till mig så jag slipper sitta på golvet,, han är hur go som helst min lilla pojk..
  • Samtidigt blir jag stressad,, är mkt kvar att fixa innan lillan kommer och vet inte hur vi ska få ihop de om jag måste vara sängliggandes till födseln?!,, Jag orkar lite grann men sen bär inte bena mig längre och illamåndet gör så de känns som jag skall svimma,,
Men men,, bara att kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0