Studiedag

God kväll
  • Japp, idag har Mio haft studiedag, och då invigde vi dagen med en goo sovmorgon till hela 8.15=) Mycket skönt och behövligt=)
Som gravid så blir man ju lite halv glömsk och virrig,, så ja fick för mig att Jerry tagigt med frådsnycklarna så vi inte kom åt vagnen,, Mio brukar inte åka vagn, men pga min rygg och allt där till så går jag helst inte ut utan vagnen nu,, Men efter ett samtal med Jerry kom ja på att jag hade ju lagt dem i min jack ficka,, Suck! Trött man blir på sig själv=)
  • Så vi begav oss till köpcentret 421,, Letade efter dvd cases men hitta bara skit dyra så får köpa på nätet istället,, Men sen köpte jag detta till E oxå,, kunde inte låta bli=)
Såå söt=)
Sedan kom Martina och lilla Alva och mötte oss,, vi tog en fika och sen rocka barnen loss inne på 421,, Hey! Vem sjutton behöver lek land när de finns så mycket skojigt i ett köpcenter=) och även barnpassningen är ju super,,
Goingar=)
Sen åkte vi hem till pappsen som stod vid spisen och gjorde middag,, en sjukt god köttgryta=) Mmm han är verkligen grym min man på att laga mat=)
  • Imon är de dagis för liten igen,, jag skall försöka ge mig på att städa.. vet hur min kväll kommer se ut imon, men de måste städas!
PS;; De har snöat idag, men nu är den borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0