Städdag..

God eftermiddag,,
  • Idag blev de en tidig dag, då lilleman vakna av Jerrys klocka,, grrr.. Försökte låtsas sova vidare,, men Mio börja peta på min rygg och viskade *Gå opp, gå opp* skit länge till slut tog han tag i min näsa och vred mitt huvud *Mamma vakna, gå opp, gå soffan* jaja va bara att ge sig..
Dagis blev de idag=),, Tror lilleman längtat=),, Ja har stor städat här hemma äntligen!!.. Varenda del av kroppen värker sjukt mycket nu,, men de va de värt för du lungtar de rent och gott här hemma=),, Bäddade även i ordning lillans säng=) Bara ett spjälsängs skydd och nåt litet gossdjur som saknas nu=)
Mys pys!
Sen ringde dem förut och sa att vår soffa redan kommit=),, Både bra och dåligt haha,, de hade ju sagt v4-5 så vi har ju inte skickat iväg vår gamla soffa än! Den ska upp till vårt sommarställe.. Så Jerry fick be dem vänta tills månadag haha,, Så får Jerry och Daniel så snällt köra upp vår gamla soffa på lördag morgon,, Ska bli underbart med den nya soffan i alla fall=) Vi har lääääängtat=)
  • Nu inväntar jag mannen min, mini hjärtat och min kära lilla syster som skall komma på besök=),,, Soffläge tills dess=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0