Seg

Ingen bra dag idag alls som kanske märks.. Haft ont i huvvet sen jag vakna, vart illamående till och från.. Sammandragningarna avlöser varandra så fort jag reser mig upp.. Ryggen skall vi inte ens diskutera.. Mitt dåliga samvete emot Mio är hemskt.. Han vill så mkt och jag kan så lite.. Att neka han att komma upp i min famn gör så jäkla ont.. Idag har mitt tålamod vart noll med.. Inte så konstigt kanske men han ska inte få lida... Vill ha ut min lilla ängel nu så Mio kan få sin mamma tillbaka och jag kan både få träffa min underbara lilla dotter samt fungera normalt... Hoppas på att jag får sova lite mer inatt med mindre kissepauser tack! Så jag kan vakna gladare imon! Är inte långt kvar nu nu nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0