Resesugen!

God morgon...
  • Så då har man lämnat goingen på dagis.. Idag beräta han för fröken att "lilla syster kommer ut snart, men nu låg hon i magen" hehe sen fråga han även mig "lilla syster komma imon?" yeye I wish haha
Nää men imon går vi ju ändå in i rätt månad i alla fall=) Om hon inte får för sig att bli ett mars barn!,, hehe,, Finns 3datum hon gärna får undvika,, och de är den 14feb,, är trots allt alla hjärtans dag då=) Sen den 16feb såklart vill ha min födelsedag=),, och sen får vi la ta 9mars, min kära syster ysters födelse dag=),, annars är hon välkommen vilket datum som helst nu tack=)
  • Blev ingen film igår,, Jerry mådde inte så bra?,, Så vi la oss ganska tidigt och han har inte gnällt än=) så var nog bara nåt igår..
För övrigt är jag sjuuuuuukt ressugen nu asså!!,, Bortsett från min och Jerrys "honey moon" i London så har jag inte vart utomlands på 3år!!,, Helt sjukt,, innan de va ja utomlands minst en gång om året!!,, Nää usch vad jag vill ut och resa nu,, Men de får vänta,, vi eller ska väl säga jag haha planerar i alla fall en thailand resa,, antigen i nov eller om 1år nu i februari,, vi bara måste åka,,,!!
  • Finns inget bättre ställe än Thailand!..
Thailand 2008!!
Ja va händer idag då?,, Ingenting,, ska sova tänkte jag,, ta igen den sömn jag gick miste om inatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0