Ny vecka,,

God kväll
  • Blää sugen på massa vi inte har hemma,, plus att igår gav ja massa hintar till Jerry att ja va sugen på vanilj semla,, Men fick aldrig nån=(,, Han lovade att jag skulle få en idag.. När vi väl åker för att köpa är dem slut=(...
Inte nog med de,, jag ställer min halvdruckna cola på diskbänken,, vad gör karln då?! Joo heller ut den!,, Ja för tydligen är de bara skräp som står på diskbänken! Vänta bara tills hans dosa eller nåt ligger där,, då vet jag nåt som kommer hamna i papperskorgen..
  • Sen är jag sugen på vaniljkräm, varm ost macka (har bara lingon grova), fiffironis med färsk ost,, ja massa vi inte har! grrrr,,
Ny vecka imon i alla fall.. De går framåt hehe,, Kom på en sak,, Ett av mina "krav" på Jerry för vi skulle bli tillsammans haha var att jag ville ha mitt första barn innan jag var 25=),, Snacka om mooode killer,, men hey,, Ung och jaa lite lullig haha,, Han sa i alla fall att de kunde han fixa haha och jag var all his=)
  • Men i alla fall.. Nu är ju frågan,, Vad tror ni? Blir jag 2barns mamma innan eller efter 25? Blir 25 den 16feb,, har bf 29feb=)
Unga, goa och glada=)
Och ja snart 4år senare gifta och snart 2barns föräldrar och aldrig vart lyckligare,, o tröttare=) haha

Kommentarer
Postat av: camilla

oj jerry med hår;) kul att se.. när det gäller om du bli 25 eller inte tror jag tyvärr du hinner fylla.. Min gissning är att bf blir den 27 feb

kram

2012-01-23 @ 10:49:41
Postat av: melissam

hehe ja han håller på att spara hår nu med,, men jag personligen gillar han faktiskt mer rakad=),, Sen tror jag du har rätt,, jag känner mig att de blir runt 20,, inget mars barn i alla fall.. men bara för de går jag la över 2v haha=) kram

2012-01-23 @ 11:40:58
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0