Mysigt

God kväll..
  • Haft en super mysig dag med Lotta=) Eller a vi satt och fika i nästan 3tim haha oj va tiden sprang iväg=),, Vi var på ett jätte mysigt cafe i Haga, Le Petit Cafe hette de,, super mysigt=)
Vi prata ikapp om allt, hon har ju vart ute och rest i 1,5år så hon har ju upplevt massa kul=) Och jag fick ju berätta ikapp om Mio, bröllopet m.m..
  • Säger som ja brukar säga, känns som man sågs igår när man är med nån av flickorna från förr=),, Joline,Nicole,Lotta & Carro kommer alltid finnas i mitt hjärta what so ever=) mohaha
Efter tre timmars tjöt så fick vi kramas hejdå=(,, Men vi ska snart ses igen,, ska försöka fixa ihop en date med alla tjejerna=) Carro blir lite svårt då hon blitt en jäkla 08=) haha,,
  • Hade gärna vandrat runt lite i Haga sen,, men magen, benen och ryggen skrek,, men jag gick ändå in på en sjukt mysig affär,, har hört talas om den men aldrig vart inne,, Haga hem=),, Sååå sjukt mysiga saker=),,, Så ska visa JErry allt jag hitta nu haha
Dom hade även mina favorit ljus,, jag verkligen avgudar Yankee candles har massa hemma de luktar såå gott..
Va tvungen att köpa ett mini yankee till toan=),,
  • Sen var de bara att ge sig hem, där jag legat på soffan sen jag kom hem,, att tom en fika kan ta så på krafterna just nu är helt sjukt,, hehe..
Lilleman somna på 2röda idag,, så vi ska gotta ner oss med en film ikväll faktiskt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0