Host, V34=)

God morgon,,
  • Blää min hals känns som ett rivjärn=(,, huvvet är tungt de med,, men men,, har ju som sagt hållt mig frisk hyffsat länge så skall inte klaga,,
Går in i v34 idag=),, De börjar verkligen kännas nu,, vaknar massa på nätterna, är typ bosatt på toan, och rör mig som en förlamad flodhäst typ.. Börjar verkligen närma sig,,
  • Läste vad jag skrivit när jag va gravid med Mio i v34,, haha Herregud vad stressad jag vart,, "Åhh måste köpa de och de och de och bla och bla" haha,, Nu typ,, a ja köper blöjor nästa handling typ,, hehe,, de enda ja vill ha köpt nu är liggdelen till vagnen sen tar ja allt som de kommer=)
Ja har även mina fotknölar kvar denna gången=) wieee,, De försvann runt v30 med Mio pga all vätska,, så ja jag är stor men ändå mkt mindre än med Mio=) haha,,
  • Lägger upp bild på magen sen,,
Nu ska jag vila lite,, vill verkligen inte vara sjuk till helgen,,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de är mycket som är skillnad från första och andra barnet nu hehe :-P Hoppas du kan få må bra sista tiden nu och att hon väljer att komma när du vill :-)

2012-01-12 @ 11:25:32
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sandra

Nej har försökt att få komma hem lite men de är totalt stopp för de nu.. Ligger i Lund nu, 8mil hemifrån, så får vänta med de tills jag iallafall gått 28 veckor sen kanske man kan börja prata om de då för då är jag förhoppningsvis i kristianstad igen :-D



Sen säger alla läkare olika hela tiden typ så man vet aldrig från dag till dag! Någon säger sjukhuset tills bebis kommer, någon säger hemgång efter några veckor, någon säger kanske om 2 veckor, någon säger om en vecka och någon har ingen aning!!

2012-01-12 @ 13:18:16
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0