Glada fredag,,

God morgon,,
  • Precis hemkommen från att ha lämnat den gladaste lille killen nånsin på dagis=) Ja idag vakna han verkligen på rätt sida,, Han sov enda till 7.30 och började dagen med att sjunga direkt=)
Ingen trots vid verken frukost, påklädning, blöjbytet krävdes en liten diskussion men till slut la han sig självmant=),, Även påklädningen med ytterkläder krävdes lite diskussion men inte ett enda utbrott eller skrik=)
  • Sen sprang han in på dagis innan ja hade hunnit ta av mig mina skor, han sjung på "Mitt i djungeln" haha sötnos,, när jag kom in berätta en fröken att Mio sagt "mamma lämnat mig här dagis" haha sötnöt!,, Jag fick min puss och ett brett leende sen va de bara för mig att gå=)
Älskar sånna här morgonar,, Trots att jag mår skit,, då är de mer värda dessa morgonar asså=)
Älskar dig till tusen!
Idag ska jag vila, vila och åter vila,, halsen är sådär och jag hostar massa=(,, Köpt semlor till fikat med pappa och Elias sen,, 2vanliga och 2vanilj semlor,, älskar vanilj semlor,, är inte så förtjust i mandel massa hehe,, Men semlor is gooood=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0