Fläskläpp...

God kväll..
  • Gårdagen blev väl lite bättre efter att mina killar kom hem,, fick mina panodil och Mio var på strålande humör så varför klaga=)
På kvällen kom Daniel hit, vi gjorde hemma gjord pizza och när lillen somnat käka vi ris a la Malta och kolla Gladiatorerna=),,
  • Nu har vi verkligen märkt att Mio är i en dröm period,, Han kom in redan kl 23 igår,, och har skrikit till i sömnen fler gånger inatt=( Däremot sov han till 7.15 så de va okej=)
Sen va han mys sugen hela morgonen haha
Familjen Lohmander kom ner på morgon fika och hade även med sig Noomis  gamla spjäl säng,, Så nu är sängen på plats=) De tackar vi mycket för=),, Den är inte bäddad än ska hämta lillans påslakani veckan så då blir de bild=)
  • Sen åkte vi hem till Sandh/Widells nya mansion,, Börjar bli riktigt mysigt=) Där kommer de spenderas mycket tid bara de fixar till vårt mini mansion på tomten som de lovat=)
Däremot blev de blodbad=(,, Barnen hoppa ner från soffan,, vi sa till 1000ggr men de lyssnar såklart inte,, så till slut sket vi i dem,, och duns Mio ramlar blodet sprutar (nja eller typ),, Han nu har han en redig fläskläpp=(,, 10min snubblar Thilda och slår i munnen hon med haha,,
  • Mio är ultra trött idag,, Så Jerrry somnar han redan nu,, och vi ska nog slumra sjukt tidigt idag med,, Behöver sömn känner jag mer än nånsin,, Älsklingen har erbjudit mig en natt borta nästa helg så ska kolla med min kära mamma om jag kan få sova där en natt=) haha..
Imon har Mio studie dag,, så då får vi se vad vid ska hitta på=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0