Fixerad soffa

God kväll..
  • Gud sikken finurlig rubrik hehe,, Nää men var ju MVC besök idag=),, Värdena va bra som vanligt med denna lilla tös=) Ska dock tillbaka imon och lämna prov för UV då jag har viss symptom,, aldrig haft de innan så vi får väl se.. Sf måttet låg på 33 och hjärtljuden på 152=) Men de bästa av allt,, Lillan var fixerad=) Helt fixerad,, vilket betyder not ruckbar=),,
JA JAG VET,, alla som vill krossa alla gravidas positiva tänkande att risken finns att hon kan åka upp igen specillt som andra föderska,, Men detta trodde inte min BM i alla fall=),, Och jag är inställd på att hon ligger i start läge och där kommer hon ligga,, så det så=)
  • Så japp de va ju postiva nyheter=),, Och de va inte de enda som var positivt idag,,Våran älskade soffa kom idag=) Åhh jag verkligen älskar den!! Värd varenda krona,, så jäkla snygg, skön och sjukt många kan sitta i den=),, Och den tog ändå inte upp så mkt plats som jag trodde=)
Nu ska vi bara ha nya lampa, lite små mysiga kuddar och nån gossig filt så är vardagsrummet komplett,, a några mer saker med,, men de kommer=)
  • Mio var så jäkla skön när killarna va här och lämna soffan,, Efter 2delar sa Mio,, "Nu äcker de, ni få gå nu, hejdå" haha både jag och killarna börja as garva,, Sen stod han brevid dem hela tiden och sa "Woow, fin, cool, fin,woow" haha.. Mammas underbara lilla cooling asså=)
(från i sommras=)
Japp.. Mio fortsätter BTW att vakna kl 6,, Why?!,, Han sover ingen middag och somnar som vanligt vid 19.30-20,, han är trött men ändå ska han upp!!,, Idag sov han i o för sig 30min på dagis,, men de är okej för de är ju ett annat tempo där.. får se om han kanske sover längre imon då=) haha
  • Nu ska jag fortsätta kolla på 5an där de visar unga par som för tvillingar, trillingar och fyrlingar,, jag säger bara tack gode gud att jag bara får en åt gången haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0