Drömmar? Shit! Har de nån drömma fas runt ...

img_3248 (MMS)

Drömmar? Shit! Har de nån drömma fas runt 2,5 med eller?! Inte många timmars sömn inatt.. Mio hade vaknat med ett illtjut när Jerry kom hem, när Jerry öppna dörren stod Mio mitt i rummet o bara skrek!! Sen vägra han komma o lägga sig hos oss.. Han skrek o skrek helt galen!! Så satte han sig i soffan vi gick in o la oss ihop om att han skulle komma.. Efter 20min sp gick Jerry upp då stod Mio mitt i vardagsrummet o bara stirra in i väggen?! Blev helt hysterisk när Jerry tog han.. Men efter en öppne diskussion gick han med på att sova mellan oss.. Och jaa där har han sparkat legat på m.m.m hela natten så jag kunde aldrig somna.. Men shit aldrig vart med om nåt liknande.. Va änna läskigt ett tag? Får hoppas de bara va en engångs "dröm"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0