Bitter piiip

God morgon,,,
  • Idag är de en sån här dålig dag känner jag,, bläää,, Inte sovit så mkt inatt och att lille man redan ville gå upp 6.30 gjorde inte saken bättre...
Är så jävla trött på att ha ont,,kan knappt resa mig upp längre,, och för minsta minsta lilla ansträgning får jag sjuka sammandragningar,, de börjar tära lite på en nu asså,, Är så mkt jag vill ha gjort här hemma men orkar ju inte!!,, Vill kunna röra mig!! Vet de är inte långt kvar men de känns långt nu när jag har ont konstant,, O inga panodil har jag hemma heller, (inte för att dem hjälper, men jag intalar mig själv de i alla fall)
  • Har i alla fall fått rensat klart i sovrummet nu,, dock har Jerry med sig frådsnycklarna ut,, så kan inte packa ner de som skall sparas i kartonger,,, men annars är sovrummet klart och sängen till lillan kan få komma när den vill=)
Nu är de bara Mios rum, vardagsrummet och köket kvar,, haha,,  bläää,,, plus att vi måste stor städa nån dag,, skjuter fram de hela tidne och jag får bara mer panik,,,,,,,,
  • Mio och Jerry är iväg med Daniel och Felicia på bla toys r us,, Mio ville prompt inte åka dit först för han skulle till IKEA haha,, Vet inte varför han snurrat in på IKEA,, han ville inte ha leksak och inget godis han ville till IKEA,, haha tokiga unge!
Fick en bild av Jerry,, Mio träffar sin Idol Blixten=) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0