Bättre

God morgon,,, mkt blogg från mobil nu, orkar inte ta mig till datan haha.. Men i alla fall,, illamåendet är mkt bättre idag,, nu mår jag "bara" illa om jag står upp hehe.. Men sitter jag ner mår jag helt okej.. Däremot finns smärtorna kvar och de tar ett tag innan jag kan ta mig dit jag vill.. Men illamåendet är de som gjort allt värre så bara de är borta så kan jag bita ihop lite mera.. Lilleman blev förkyld igår o ja när han blir förkyld så vet vi vad som väntar pga astma, sömnlösa nätter och spyor=( så inatt mellan 23-1.30 hosta han och spydde till slut.. Men va så duktig grät ingenting vilket han brukar när han spyr, nu stod han bara o spydde när han va klar bad han om dricka o sen "sova sängen" så från 1.30-7 fick vi lite sömn i alla fall=) han är Pigg o glad idag, hostar o snorar lite.. Så vi får se va dagen bjuder på.. Ja är ju invalid men vi kanske orkar med ett litet fika besök av Jimmy och lilla Thilda=) så här ligger mina slappast nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0