Bakis söndag...

God kväll..
  • Shit asså,, trots att man inte druckit en droppe alkohol på snart 9mån så känner jag mig bakis idag haha,, Även Jerry som inte heller drack nåt igår,, Vi la oss dock ganska sent,, och lille man har sovit lite oroligt inatt så kanske beror på de,,
Men som vi svullat idag haha,, Först morgon fika hos Linda och Jimmy,, då köpte vi med oss en prinsess tårta,, fråga mig inte varför haha,, Ekonimisk handling var det va??,, Sen åt vi Pizza till middag,, och nu ska vi gotta oss med choklad pudding och sen chips och dipp haha MÖLA...
  • Jaja får passa på för snart ska ja leva på vatten och bröd=),, Verkligen längtar tills jag får banta nu,, sjukt men sant=)
Jaja,, Mio har vart på strålande humör idag i alla fall.. de tackar hans trötta föräldrar honom för=)...
Min lilla gräddnos=)
Idag har jag faktiskt inte haft så ont,, konstigt nog,, visst inte gjort så många knop idag men ändå,, känns lite konstigt,, Men kommer säkert ha skit ont imon igen hehe..
  • Nu ska vi mysa med film,, Hyrt tre filmer idag=),, Colombiana, Cowboys vs Aliens och Set up (tror jag den hette) vi får se vilken vi börjar med=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mamma till Mio <3

Gulle :)

2012-01-31 @ 23:20:41
URL: http://tvablirtredecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0