Äter..

God kväll..
  • Hade en super trevlig kväll igår hos Johan & Denise,, Taco kväll=),,  Mio däcka på 2sek vi kom och sov för frösta gången på länge en hel natt i sin egna säng,, han hostade inte nåt=)
Han brukar ju sova i sin säng.. men sen hostan kommit tillbaka vaknar han och blir törstig (av medicinerna) och sen får han helt enkelt somna om med oss..
  • Jag fick sov morgon till 8=) de tackar jag min underbara man för=),, var behövligt,, trots att jag ändå vart sjukt trött idag..
En annan sak som händer med mig nu,, är att jag är konstant sugen på nåt,, då menar jag konstant!!,, Jag äter på nåt hela tiden?!,, Aldrig haft så här innan?! haha,, jaja gått upp 25kg så kan la gå upp några till=)
  • En annan som äter är min kära son!,, Allvarligt talat så äter han oss snart ur huset! haha,, Idag tex
*Frukost, 2mackor med ägg
*glass (hos mormor)
* lunch, 2,5portioner med pasta och tomat soppa plus en macka
*middag (hos min mormor) räktoast, potatis, kött, efterrätt choklad mouse plus en bulle
*kvällsmat 1,5ägg och en hel tallrik fil..
  • På dagis äter han 2portinoer till lunch varje dag!,, Han äter verkligen som sjutton nu haha,,
Yes,, så idag, skulle vart barnfria, men Ove blev sjuk så vi höll Mio hemma.. Men vi var hos min mormor på middag idag för att "fira" om man nu ska säga fira,, men hade min morfar levt idag hade han fyllt 80år idag=),, Så vi var där med mina kusiner osv,, Mkt trevligt,, Mio lekte med alla som vanligt.. inte dåligt med energi den killen har=)
  • Jerry gick ut med Johan idag på en liten date,, var meningen att fler killar skulle med,, men blev bara han och Johan=),, Så just nu ligger jag i sängen och tittar på nya One tree hill avsnitt och precis käkat glass=) hehe,,
Hoppas lille man sover lika bra inatt,, har ju dubblat dosen mediciner igen nu så=(,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0