2012

God kväll..
Långt mellan gångerna,, I know,, men haft mkt se senaste dagarna,, och sen sten däckat på kvällarna..
  • Nyårs afton kort och gott.. Älsklingen laga kanon mat, Daniel var också här.. Mio var på toppen humör fram tills lägg dags,, haha,, Han var vaken lite längre men här i Kållered tyckte de tydligen att tolvslaget var vid 21 så Mio vägra somna pga smällande,, så fick somna på soffa tillsammans med oss,, och de funka bra de med=)
Däremot börja de brinna i ett av grannhusen här,, i en källar,, förmodligen en raket,, ja jag säger de fan livsfarligt med de där.. Vi som bor i lägenheter med är ju inte bara en familj som blir bostadslös utan flera..
  • Sån tur va skada sig ingen människa men flera lägenheter bliv rök skadade=(...
Nyårsdagen,, inte så mkt sömn där inte,, så trots helt nykter nyår kände vi oss alla bakis haha,, Så blev en fika hemma och Linda & Jimmy,, även en tripp till deras nya hus som de flyttar till på fredag=),, De var mkt mysigt och blir nog kanon bra när allt är klart=)
  • Sen blev de pizza hemma hos min mamma=)
Och ja,, nu är man tillbaka till vardagen,, Var hos MVC igår,, allt var kanon sf 31cm (inte kollat upp hur stor jag var med Mio där),, hjärljuden låg på 147,, och mitt HB hör och häpna,, 116!!! Aldrig legat så högt,, Helt sjukt,, men såå bra=),,
  • Däremot tar smärtan i rygg och bäckenet över mer och mer just nu,, att resa sig upp är ett ständigt projket,, och har jag suttit ett längre tag så måste jag typ "värma upp" kroppen innan jag kan gå normalt eller aa gå den där vaggande sexiga stilen som vi gravida har=)
Men de är inte många veckor kvar nu,, Vi är i alla fall inne på rätt år nu=) Spräckte ju min första tröja igår med,, haha,, ganska kul så,, jag drog in magen de millimetrar som går drog igen dragkedjan,, andades ut och poff! Så sprack hela dragkedjan haha jaja,, sånt som händer=) haha
  • Mio har kommit in i nån härlig trots fas nu med,, hört att en utav dem värsta kommer mellan 2-3år och jaa denna är jobbiga haha är "vill inte" till allt,, verkligen ALLT.. och "mamma dum" får man ju höra 1000ggr om dagen,, Att han trotsar hemma gör mig inget han får inte som han vill ändå,, De som är jobbigt för just mig är ju när han får för sig att trotsa ute,, ja kan ju inte bära han,, jag kan ju inte springa m.m.. Så ja de är lite tufft,,
Sen vägrar han ju somna i sin säng nu också,, och jag vill inte utsätta min rygg för mer smärta så jag har faktiskt låtit han somna på soffan nu 2dar i rad när Jerry jobbat,, så får vi ta sovningen när Jerry är hemma..
  • Men överlag så är han den mest underbaraste lille varelse som existerar,, Så trotsa du mamma lilla vän för när du är 15 så kommer morsan ta igen allt=),,
Nu blir de soooova!!
Natti natti,,,

Kommentarer
Postat av: Linda

Trots säger du... Det är bara förnamnet här hemma, framförallt när vi alla e hemma.. Är jag eller elliots far ensam med honom är han som en liten ängel och kan tom gå själv i affärer och lyssnar men e lillebror med så ja då ska det bråkas och springas iväg hela tiden.. Fast tiden går ju så fort så man ska väl inte klaga, som du sa man får väl ge igen när dom e 15, haha



Kramis



Ps. Jag har nytt lösen inne hos mig så dra iväg ett mail till mig så får du de om du vill ha!

2012-01-03 @ 22:45:00
URL: http://brincken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0